Het belangrijkste nieuws samengevat

In deze onzekere tijd is er veel onduidelijkheid over wat wel- en niet open is en wat er wel- en niet doorgaat. Gaat mijn evenement door i.v.m. het Coronavirus? Wij kunnen ons voorstellen dat er veel vragen zijn. Natuurlijk is het aan ons de taak om jullie zo goed mogelijk te informeren over alle ontwikkelingen rondom het Coronavirus en onze horeca faciliteiten.

1 juli - 2020

Vanaf 1 juli 2020 zijn wij weer volledig geopend om gasten te ontvangen voor zowel ons restaurant als in het hotel. Uiteraard houden wij de regels van het RIVM en de noodverordening in acht. 

22 april - 2020

Op dit moment ontvangen wij veel vragen over de maatregelen omtrent corona. De gezondheid en veiligheid van onze gasten en onze medewerkers staat bij ons op nummer één. Wij zorgen dan ook voor een veilige en prettige omgeving. Wij volgen alle richtlijnen van het RIVM nauwlettend op. Naar aanleiding van deze maatregelen zijn onze restaurants voor publiek buiten onze hotelgasten helaas gesloten tot en met 19 mei 2020. Voor hotelgasten blijft het mogelijk om gebruik te maken van ons restaurant, terras en of roomservice. Uiteraard volgens de huidige richtlijnen. Daarnaast is het mogelijk om eten te laten bezorgen of af te halen via Van der Valk Thuis.

Hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden

Kan ik mijn reservering (kosteloos) annuleren?
Op iedere reservering zijn andere voorwaarden van toepassing. Bekijk de voorwaarden van uw reservering in de bevestigingsmail. Natuurlijk denken wij samen met u mee over een passende oplossing. Voor de algemene voorwaarden verwijzen wij u graag naar de Uniforme Voorwaarden Horeca.

Alle individuele reserveringen via onze eigen website, per email of telefonisch rechtstreeks mag je te allen tijden kosteloos annuleren tot 24 uur voor aankomst.

Is het hotel geopend?
Ja, ons hotel blijft geopend voor overnachtingen of het huren van een flexwerkplek.
U kunt van ons alle nodige maatregelen verwachten. Daarbij mogen onze eet- en drinkgelegenheden uitsluitend voor hotelgasten geopend zijn volgens de richtlijnen van de overheid.

Mag het restaurant in het hotel geopend zijn?
Ja, volgens de noodverordeningen mogen eet- en drinkgelegenheden uitsluitend voor hotelgasten geopend zijn.

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, dit is mogelijk. Hierbij hanteren wij scherpe regels, zodat een 1,5 meter afstand kan worden gegarandeerd.

Is een bezoek aan het hotel veilig?
Wij hebben het hotel ingericht conform de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er alles aan om de risico’s tot een minimum te beperken.

Wat doen jullie om de veiligheid van jullie gasten te waarborgen?
De volgende maatregelen kunt u van ons verwachten:
- Wij houden de richtlijnen en protocollen van officiële instanties nauw in de gaten;
- Het hotel is voorzien van informatie en signing over COVID-19;
- Contactpunten worden extra schoongemaakt;
- Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.

Wij vertrouwen erop dat wij als samenleving alles zullen doen wat nodig is om deze situatie een halt toe te roepen en sterk en veerkrachtig zullen zijn bij het herstel in de periode daarna.
Mocht u overige vragen hebben, dan staan wij altijd voor u klaar!

Familie Van der Valk en medewerkers

21 april - 2020

Het kabinet heeft gisterenavond aangegeven dat de maatregelen t/m 19 mei verlengd worden. Alle eet- en drinkgelegenheden blijven nog gesloten t/m 19 mei. Aanvullende informatie over de maatregelen zijn te vinden op de website van de Rijksoverheid.

1 april – 2020

Het kabinet heeft gisteren aangegeven dat de maatregelen t/m 28 april verlengd worden. Dit houdt in dat alle horecagelegenheden nog gesloten blijven t/m 28 april. Ook alle bijeenkomsten en evenementen blijven tot 1 juni nog verboden. Voor onze hotelgasten hebben we aangepaste ontbijt-, lunch- en dinermogelijkheden in het restaurant, conform noodverordering COVID-19.

27 maart – 2020

Over de extra maatregelen die maandagavond zijn aangekondigd, is wat verwarring ontstaan. Zo zouden alle evenementen afgelast worden tot 1 juni. Het kabinet geeft nu aan dat deze regel alleen geldt voor evenementen waarvoor een vergunning of meldplicht nodig is. Bruiloften kunnen dus wel gewoon doorgaan.

Wat betekent het coronavirus voor de Paasevenementen?

Onze Paasevenementen zullen niet doorgaan, maar u kunt wel gebruikmaken van onze bezorgservice. Wij bieden dan de mogelijkheid om een Paaslunch en/of brunch te laten bezorgen.


26 maart – 2020

Is het restaurant gesloten en tot wanneer?
Ja, ons restaurant is op dit moment helaas gesloten tot en met 6 april 2020. Het laten bezorgen en afhalen van eten is wel mogelijk. Alleen voor hotelgasten is het restaurant wel geopend doormiddel van roomservice. Hierbij houden wij rekening met de regel van 1,5 meter afstand houden. Daarnaast houden extra rekening met hygiëne maatregelen.

Kan ik eten laten bezorgen of afhalen?
Het is bij ons mogelijk om eten te laten bezorgen of zelf af te halen. Dit kan via vught.valkthuis.nl.

Is het hotel wel gewoon open?
Ons hotel is wel gewoon geopend voor gasten. Hotelgasten kunnen wel gewoon terecht voor ontbijt en diner middels roomservice

24 maart – 2020

Voor bruiloften geldt de aanvullende maatregel. Deze kunnen doorgaan, echter wel tot maximaal 30 gasten en mits deze gasten allemaal op minimaal 1,5 meter van elkaar kunnen zitten, er moet dus genoeg ruimte zijn.

23 – maart 2020

Alle bijeenkomsten worden verboden tot 1 juni 2020 (in plaats van 6 april), ook met minder dan 100 mensen. Voor begrafenissen en kerkelijke bruiloften geldt een uitzondering. Het verbod geldt nu ook voor bijeenkomsten in hotels of zaalverhuurbedrijven.

 Alle eet- en drinkgelegenheden zijn tenminste tot en met maandag 6 april gesloten. Bezorgen en afhalen blijft mogelijk.